Valmistajat, ottakaa vastaan 'teollisuus 4.0' kaikessa (brändi-) viestinnässä
Valmistuksen maailma on kehittnyt valtavasti näiden viime vuosien aikana. 'Teollisuus 3.0', joka oli keskittnyt pääasiassa elektroniseen automaatioon, on tehnyt tietä 'Teollisuus 4.0:lle', joka tukeutuu älykkäiden tehtaiden kehittymiseen, ja tuotteiden, laitteistojen ja henkilökunnan väliseen digitaaliseen viestintään.
Toinen avaintrendi tässä "neljännessä teollisessa vallankumouksessa" on kestävä kehitys, josta tulee ratkaiseva osa jokaisen yrityksen prosessia. Jos ne kohdistetaan hyvin, sekä digitalisaatio että polku kohti ympäristöystävällisyyttä voi muodostua mahtavaksi tilaisuudeksi toimintojen virtaviivaistamiessa, kasvamisessa, ja lopulta markkinoiden johtavaksi pelaajaksi tulemisessa. On tärkeää näyttää ja kertoa, joten tee näistä trendeistä brändäys- ja viestintäponnistelujesi pääaheita.
Digitalisaatio
Digitalisaatio johtaa innovaatioita kaikilla suurilla teollisuudenaloilla, eikä tämä toimiala ole poikkeus.
IoT (esineiden Internet), joka sisällyttää teknologian käytön ihmisten, voimavarojen, prosessien ja sekä fyysisen että digitaalisen maailman tuotteiden liittämiseksi yhteen, toimii käyttövoimana suurimmalle osalle ‘teollisuus 4.0:n’ innovaatioista.
Älykkäiden tehtaiden kehittyminen, pilvi- ja muistinsisäisen komputoinnin, koneoppimisen, tekoälyn ja kehittyneiden anturien sekä uusien valmistusprosessien kanssa tulee muuttamaan ikiajoiksi sen, miten teollisuus toimii – ja miten se käsitetään.
Älä aliarvioi digitalisaation mahtavaa vetovoimaa, ei ainoastaan tulevaisuuden työntekijöille, vaan myös tavarantoimittajillesi ja asiakkaillesi.
Siksi, jos innovatiivisuus on DNA:ssasi, sen tulee olla myös avaintekijänä viestinässäsi. Vuosiraporteista yrityksen videoihin, lehdistötiedotteisiin JA teknisiin promovekottimiin, älä hukkaa tilaisuutta näyttää yleisöillesi kuinka nykyaikainen ja innovatiivinen yritys sinä olet!
Kestävästä kehityksestä on tullut ykkösasia jokaisella maapallon teollisuudenalalla, erityisesti sellaisilla aloilla kuin kemianteollisuus. Päästöjen ja jätteiden hävityksen kasvava vaikutus ovat luoneet "vihreän tietoisuuden" ympärilleen, ja se muuttaa sekä kuluttajien että hallituksien ajattelutapoja.
Raakamateriaalien korvaaminen, uusiutuvien käytön maksimoiminen, kierrätys ja lisääntynyt energiatehokkuus madhollistaa teollisuuryityksille kiertotalouden saavuttamisen, samalla kun ne auttavat maapalloa.
Kestävän kehityksen täytyy kuitenkin olla monialainen lähestymistapa, johon sisältyy kaikki yrityksen päätökset, eivät vain valmistusprosesseihin liittyvät.
Tämä tarkoitta sitä, että sen tulee olla kiinteä elementii myös viestinnässäsi. Fiksut kierrätymateriaaleista, kuten paperista, pahvista ja PET-muovista sekä ympäristöystävällisistä materiaaleista, kuten bambusta tehdyt promotuotteet kasvattavat yrityksei myötävaikutusta ympäristön säilyttämisessä - heijastaen samalla positiivista kuvaa brändistäsi.
Promootio-toimialan kaikkien aikojen parhaiten myyneet
Promotuotteet ovat uskomattoman käytännöllisiä markkinointityökaluja - bränditietoisuuden ja tunnistettavuuden lisäämisessä, arvostuksen osoituksena, uusien asiakkaiden hankkimisessa ja hyvien suhteiden vahvistamisessa olemassa oleviin. Innovatiivisuus brändisi promoamisessa on olennaista kilpailijoista erottumiseki. Kuitenkin, on myös tärkeää pitää heitä silmällä, jotta voit ottaa oppia heidän menestyksestäan.
Seuraava luettelo pitää sisällään suosituimmat brändätyt tuotteet teollisuussektorlilla (tilausten mukaan, vuonna 2018). Tämä pitää sisällään useita teollisuudenhaaroja, kute kemianteollisuus öljy ja kaasu, elektroniikka, metallurgia ja kaivostoiminta, jne.
Huolimatta ympäristöystävällisten ja teknisten promotuotteiden nykyisestä trendistä, perinteisemmät tuotteet ovat yhä listan kärkisijoilla. Meidän neuvomme? Pysy läheisessä yhteydessä DNA:si kanssa ja integroi promotuotteesi viestintästrategiaasi!
Haluatko saada uusimmat uutiset ja tarjoukset suoraan postilaatikkoon? Tilaa uutiskirje alla!