75 vuoden kokemus
Tiedämme mikä sopii sinulle
Oma painotehdas
Suurin Euroopassa
600K onnellista asiakasta
Oletko sinä seuraava?
09 4245 0660 Ma-Pe 09:00 - 17:00
Autamme mielellämme!

IGOin DNA

Mikä on hauskempaa kuin lahjojen saaminen? Tietysti lahjojen antaminen!
Ainakin IGOin mielestä. Organisaatiomme mottona on "The Experience of Giving!". Uskomme, että "The Experience of Giving!" rakentaa ja lujittaa liikesuhteita. IGO haluaa tulla maailman johtavaksi yritykseksi suhteiden rakentamisen ja lujittamisen markkinoilla. Näihin suhteisiin kuuluvat luonnollisesti myös suhteet työntekijöihimme. Millainen IGO sitten on työpaikkana?

Mikä on tunnusomaista työntekijöidemme missiolle ja visiolle ja yrityskulttuurillemme? Millainen DNA organisaatiomme missiosta ja visiosta ilmenee? Tyypillistä IGO-työntekijää ei tietenkään ole olemassa, koska meitä on niin paljon, olemme niin erilaisia ja myös työtehtävämme ovat niin erilaisia. On kuitenkin myös paljon ominaisuuksia, jotka yhdistävät IGOin työntekijöitä ja jotka siis määräävät yrityskulttuuriamme. Näitä asioita emme aina itse huomaa, koska ne ovat meille itsestäänselviä. Siitä huolimatta ne ovat tavattoman tärkeitä organisaatiomme menestyksen kannalta.

Henkilöstö on muodostanut IGOin menestyksen perustan jo 70 vuoden ajan. Työntekijöidemme pyrkimyksenä on tarjota parasta mahdollista laatua, ja he ovat valmiit näkemään ylimääräistä vaivaa. Niinpä esimerkiksi Facebookissa oli tällainen spontaani päivitys: logistiikkaosaston työntekijät tulivat lauantaina takaisin töihin voidakseen toimittaa asiakkaalle tuotteet ajoissa. Tällainen suuri vastuuntunto ja siihen kuuluva lojaalius on tyypillistä IGOin työntekijöille. Näistä yrityskulttuurimme osista me olemme ylpeitä.

Joustavuus

Asiakkaidemme odotukset esimerkiksi palvelujen ja viestinnän alueella muuttuvat jatkuvasti. Asiakkaan palvelupolku (customer journey, asiakkaan kokemus ostoksensa yhteydessä) on jatkuvassa liikkeessä ja siis jatkuvien muutosten alainen. Se vaatii organisaatioltamme ja siis työntekijöiltämme hyvin paljon, esimerkiksi uudenlaista suunnittelua ja viestintää. Organisaatioltamme ja työntekijöiltämme vaaditaan aiempaa suurempaa ketteryyttä ja mukautumista uusiin ja jatkuvasti muuttuviin haasteisiin.

Oppiva organisaatio – innovointi

Koska haluamme varmistaa tietyn laadun, on hyvin tärkeää, että menettelyjä noudatetaan ja prosessit ovat hallinnassa. IGOille prosessit ovat välineitä eivätkä päämääriä itsessään. Olennaista on mahdollisuuksien näkeminen ja ratkaisujen havaitseminen. IGO on suuri toimija liikelahjojen markkinoilla, mutta voidaksemme säilyttää asemamme näillä markkinoilla, joilla on paljon erilaisia kehityssuuntia ja teknologioita, haluamme pysyä askelen edellä kilpailijoitamme. Se vaatii innovointia. Innovointi ei lähtökohtaisesti merkitse, että meidän pitäisi keksiä jotain uutta. Siinä on kyse toiminnasta, joka kohdistuu yrityksen uudistamiseen. Kannustamme työntekijöitämme käyttämään tätä mahdollisuutta, jotta yrityksemme voi toimia oppivana organisaationa. Joskus jokin kokeilu onnistuu, joskus taas epäonnistuu, mutta yrityksen uudistamiseen on aina tarjottava mahdollisuuksia. Sillä tavalla voimme jatkuvasti oppia jotain. Opimme koulutuksen ja valmennuksen välityksellä, mutta myös toinen toiseltamme.

Vastuullisuus

Toinen tärkeä lähtökohta on se, että työntekijät ottavat itse vastuun omasta urakehityksestään. Ennen oli aivan tavallista, että työntekijä teki koko työsuhteensa ajan samaa työtä yrityksen palvelukseen tulosta aina eläkkeelle menoon asti. Se aika on nyt ohi, ei pelkästään siksi, että meidän pitää pysyä työelämässä pidempään, vaan myös yksinkertaisessi siksi, että työ organisaatiossamme muuttuu jatkuvasti. Sen vuoksi on tärkeää, että jokainen IGOin työntekijä pohtii omia mahdollisuuksiaan ja tavoitteitaan ja keskustelee niistä esimiehensä kanssa kehityskeskusteluissa. Tämä on tavallaan jatkuva prosessi IGOin sisällä.

IGOin työntekijänä ohjaat siis itse omaa uraasi, mutta lisäksi sinun odotetaan tekevän aloitteita työn suhteen. Meidän yrityskulttuurissamme arvostetaan työntekijöiden oma-aloitteisuutta ja ideoita. Jos sinulla on ehdotuksia toimintamme tai yleensä IGOin parantamiseksi tai ajatuksia ydinarvoistamme "Luotettavuus, rehellisyys, huomaavaisuus ja kunnianhimoisuus", kerro ne meille! Jos jokin asia voidaan tehdä paremmin, niin meidän tietysti täytyy tehdä se paremmin, ja ehdotuksistasi on meille apua.

Jos sinulla on kysyttävää, tai tarvitset apua, ota yhteyttä

09 4245 0660
Ma-Pe 09:00 - 17:00

Tietoja evästeistä

IGO Promo käyttää evästeitä henkilökohtaisen ostokokemuksen parantamiseksi. Tavalliset evästeet ovat pakollisia, jotta verkkosivustomme toimii oikein.

Voit hyväksyä tai kieltäytyä henkilökohtaisista evästeistä. Hyväksymällä evästeet IGO Promo ja kolmannet osapuolet voivat näyttää sinulle henkilökohtaista sisältöä Internet-käyttäytymisesi perusteella. Haluatko tietää enemmän? Lue evästeilmoituksemme täältä.
Hyväksyn evästeet